Czynniki do rozważenia
1. Dobrze jest wyeliminować rozpraszacze. Będziesz musiał mieć pełną kontrolę nad potencjalnymi klientami, przyciągając ich uwagę. Możesz to osiągnąć tylko wtedy, gdy skupisz się na nich samych i wiesz, co chcesz osiągnąć. Warto też skupić się na niezbadanym terenie. To tutaj Eskimosi nie słyszeli o znaczeniu lodu. Takich ludzi można z powodzeniem przekonać i sprzedać im lód.
2. Dobrze jest być entuzjastą. Będzie to bardzo ważne, jeśli będziesz entuzjastycznie nastawiony do znaczenia swojego lodu dla Eskimosów. To świetny sposób na zdobycie wielu klientów.
3. Bardzo ważne jest, aby bardziej skoncentrować się na tym, jak sprzedawać. Podejmuj decyzje z emocjami, ale potem sprzedawaj lody za pomocą logiki. Dobrze jest mieć dobre przygotowania logicznie, ale sprzedawać z emocjami. To właśnie sprawi, że będziesz agresywny w poszukiwaniu klientów. Dobrze jest przekonać Eskimosów, że będą czuli się świetnie, jeśli sprzedasz im lód. Powiedz im o jego znaczeniu.
4. Bycie bezpośrednim to jedna z rzeczy, które sprawią, że przyciągniesz więcej klientów Eskimo do kupowania swoich produktów. Przestań owijać w bawełnę. Po prostu wbij swoje pomysły dotyczące sprzedaży bezpośrednio w głowę. To dobry sposób, dzięki któremu Twoi klienci zgodzą się na Twoje produkty.
Jak sprawić, by Eskimosi kupili lód raz za razem?
Jako przedsiębiorca, który odważył się na sprzedaż lodu Eskimosom, zostaniesz zdemoralizowany, jeśli zostaniesz chłodny. Oznacza to, że Eskimosi odmówią twojemu lodowi. Niech nie nie koniec nadziei na sukces w Twojej firmie. Istnieje wiele sposobów, aby zmienić to nie na tak.
Dobrze jest być dowcipnym. Kiedy zmierzysz się z Eskimosami, aby sprzedać im lód, staraj się być zabawny, aby stworzyć dobry kontakt. Niektórzy eksperci z branży sprzedaży zalecają używanie wyrażeń typu „Dziękuję za odmowę. Jestem przyzwyczajony do trzech „nie”, zanim słyszę „tak”. Czy znasz jeszcze kogoś, kto może odmówić?”. Możesz też użyć wyrażenia typu: „Czy to twoja ostateczna odpowiedź?”. Są to zwroty, które pomogą ci przyciągnąć uwagę Eskimosów, nawet jeśli powiedzieli „nie”. Połączą cię z Eskimosami, dzięki czemu uzyskasz platformę do sprzedaży im lodu.
Kiedy Twoi klienci Eskimosi mówią nie, dobrze jest pytać raz po raz, aż zrozumiesz główny powód, dla którego odmówili. Poznaj główny powód, dla którego tak powiedział klient. To słabość, którą musisz wykorzystać jako przewagę po swojej stronie, aby nad nią pracować. Dzięki temu przekonasz ich, by powiedzieli „tak”.
Dobrze będzie dowiedzieć się, od kogo Twoi klienci kupują lód. Będzie to dobry sposób na poznanie kryterium, którego używają inni sprzedawcy, aby przekonać ich do zakupu lodu. Idź i pracuj nad tym kryterium, a nawet ulepsz je, aby następnym razem, gdy do nich podejdziesz, automatycznie je wygrasz. Jeśli następnym razem nie kupią twojego lodu, wiedz, że może przepracowałeś się nad tym samym.
Świetnym pomysłem jest także zarabianie przez Internet, dlatego przygotowaliśmy trzy znakomite sposoby zarobku online dla młodzieży.
Aby upewnić się, że Twoi klienci będą ciągle od Ciebie kupować, spraw, aby byli głodni Twojego lodu. Można to osiągnąć, sprzedając im wysokiej jakości lód. Będą również chcieli kupować od ciebie, jeśli potraktujesz ich z uprzejmością. Można to zrobić poprzez:
a. Kochaj swoich klientów. Pierwsze wrażenie, jakie pokażesz, gdy do nich podejdziesz, powie im, czy kochasz i troszczysz się o ich potrzeby. Wielu klientów będzie chciało robić interesy z ludźmi, którym zależy na ich potrzebach. Są to ludzie, którzy będą dokładnie wiedzieć, jaki jest ich problem i dostarczą właściwe rozwiązanie.
b. Zwracanie się do klientów po imieniu będzie dobrym sposobem na motywowanie ich do współpracy z Tobą. Jest to jedno z magicznych narzędzi, z których korzystało wiele osób w branży biznesowej, aby przyciągnąć więcej klientów. To jest program, w którym jesteś zainteresowany ich poznaniem. Dzięki temu będą mogli swobodnie kupować lód.
c. Jeśli chcesz zatrzymać klientów, bardzo ważne będzie szybkie działanie. Musisz zaoferować im natychmiastowe odpowiedzi na ich problemy. To zbuduje w nich zaufanie do tego, co sprzedajesz. Spróbuj im wyjaśnić, w jaki sposób twój lód uratuje ich przed niewolą problemów, w których się znajdują.
d. Dobrze jest dotrzymywać i wypełniać swoje obietnice dane Eskimosom. Nic tak nie zniechęci klientów jak niedotrzymanie obietnic. Jeśli obiecujesz, że zaproponujesz rozwiązanie danego problemu w określonym czasie, spróbuj to zrobić. Jeśli nie możesz, spróbuj podać namacalny powód, dlaczego nie możesz. Będzie to świetny sposób, aby Twoi klienci mogli przychodzić wielokrotnie.